Πότε αναχωρεί η παραγγελία μου από εσάς;

Από τη στιγμή που η παραγγελία σας έχει επιβεβαιωθεί και όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα τότε την ετοιμάζουμε άμεσα, και την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη παραδίδεται από εμάς στις συνεργαζόμενες εταιρείες courier προς αποστολή.

Σε περίπτωση καθυστέρησης λόγω: μη διαθεσιμότητας προϊόντων, αναμονής εμβάσματος ή εξαιτίας ανάγκης ταυτοποίησης στοιχείων για ύποπτη χρήση κάρτας, θα υπάρχει αντίστοιχη ενημέρωση.

Αν σε περίπτωση θέλω Παράδοση Σαββάτου;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση Σαββάτου μας ενημερώνετε έγκαιρα (ενδέχεται να προκύψουν έξτρα χρεώσεις).

Πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μετά την ολοκλήρωση της αποστολής θα λάβετε email με τον κωδικό αυτής προκειμένου να παρακολουθείτε την εξέλιξη της πορείας της και να μπορείτε να εντοπίσετε το δέμα σας ανά πάσα στιγμή.

Αν το δέμα μου έχει καθυστερήσει περισσότερο του προβλεπόμενου;

Σε ειδικές περιπτώσεις όπως των Αργιών, Απεργιών κτλ η καθυστέρηση είναι αναμενόμενη. Σε περιπτώσεις όμως καθυστερήσεων πέραν των προβλεπόμενων διαστημάτων που οφείλονται σε αδυναμία της courier να εκπληρώσει την παράδοση , το www.whisperboutique.gr δεν φέρει καμία ευθύνη.. Ωστόσο παραμένουμε στη διάθεσή σας σε περίπτωση που κάτι τέτοιο προκύψει για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.

Πως μπορώ να είμαι σίγουρη ότι η courier θα εντοπίσει τη διεύθυνσή μου;

Προς διευκόλυνση των παραδόσεων και για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε στα σχόλια της παραγγελίας να σημειώσετε ό,τι εσείς κρίνετε απαραίτητο γι αυτό: πχ όροφος, κουδούνι, ώρες που σας εξυπηρετούν, αν θέλετε να το παραλάβετε οι ίδιοι από το κατάστημα courier της περιοχής σας κτλ. Επίσης σημαντικό είναι πριν το κλείσιμο της παραγγελίας να επαληθεύετε τα στοιχεία παράδοσης και το τηλ επικοινωνίας σας προκειμένου να αποφευχθεί η αδυναμία εντοπισμού σας.

Κατά την παράδοση αν η συνεργαζόμενη εταιρεία courier δεν σας εντοπίσει, θα ενημερωθείτε με σημείωμα, τηλεφωνικά, ή με μήνυμα προκειμένου να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που καθυστερήσω να παραλάβω το δέμα μου;

Το δέμα σας παραμένει για διάστημα 10 ημερών στο κατάστημα της courier και έπειτα επιστρέφεται σ εμάς. Αν συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος αδυναμίας της παραλαβής θα πρέπει να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν στο τηλ. 2310867618 προκειμένου να εξυπηρετήσουμε και αν γίνεται να βρεθεί λύση.

Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν παραλάβω ποτέ το δέμα μου και δεν ενημερώσω το whisperboutique;

Εφόσον έχει παρέλθει το διάστημα των 10 ημερών που παραμένει το δέμα στο κατάστημα courier της περιοχής σας και δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για αδυναμία παραλαβής τότε επιστρέφεται σ εμάς. Σε επόμενη αγορά που θα γίνει με τα στοιχεία σας δεν θα επιτραπεί η χρήση της αντικαταβολής ως μέθοδο πληρωμής αλλά μόνο οι επιλογές: Τραπεζικής Κατάθεσης, Χρεωστικής/Πιστωτικής Κάρτας.